نقد سریال فال اوت (Fallout) | برسی نکات مهم این سریال| Fallout 2024

نقد سریال فال اوت (Fallout)

سلام به شما محتوا گران عزیز . به سایت محتواگرشو خوش آمدید. در این مقاله قرار است به نقد سریال فال اوت (Fallout) بپردازیم.

 پس در نقد سریال فال اوت (Fallout) ،برسی مفهوم خاص این سریال (+) همراه ما باشید.

اگر دوست دارید این سریال برای شما اسپویل نشود لطفا سریال  فال اوت را تماشا کنید و سپس نقد سریال فال اوت (Fallout) را بخوانید .

برسی نکات مهم این سریال | Fallout 2024

سریالی که این روزها ترند شده و همه در مورد آن حرف می زنند یعنی فال اوت بسیار نمره های خوبی در سایتهای معتبر گرفته و جالب است بدانید که ایده این سریال را جاناتان نولان برادر کریستوفر نولان داده است و سه اپیزود اول را نیز خود جاناتان نولان کارگردانی کرده و یکی از تهیه کننده های اجرایی این سریال نیز هست.

 خوب است که بدانید این سریال بر اساس یک بازی به همین نام ساخته شده است.

 نکته جالب دیگر این است که رامین جوادی آهنگساز این سریال است که همکاری دیگری هم با جاناتان نولان نیز داشته و این آهنگساز درون کارنامه‌اش آهنگسازی گیم‌اف‌ترونز را هم نیز دارد و همچنین کارهای جذاب دیگر.

در ادامه با  نقد سریال  فال اوت ( Fallout ) همراه ما باشید .

نقد سریال فال اوت (Fallout)
نقدها و نمرات سریال Fallout

داستان این سریال چیست ؟ | نقد سریال فال اوت (Fallout)

این سریال داستان یک پس آخرالزمان را روایت می کند که آمریکا بر اثر بمب‌های هسته ای و جنگ هسته ای نابود شده است و دویست سال بعد از این اتفاق و آن نابودی یکسری از آدم ها درون پناهگاه های زیرزمینی زندگی می کنند و جامعه ای برای خود تشکیل دادن سعی می کنند که این جامعه را حفظ کنند و خودشان را در برابر آدم هایی که روی سطح زمین هستند که احتمالا بسیار خطرناک هستند حفظ کنند و کاری کنند که این آدم های خطرناک که روی سطح زمین هستند به این پناهگاه نفوذ نکنند.

 اما در این میان یک سری آدم از سطح زمین به این پناهگاه نفوذ می کنند و کشتار راه می اندازند و رهبر آن پناهگاه که مرد شماره یک آن پناهگاه است را می‌دزدند و دختر این رهبر لوسی تصمیم می گیرد که برای پیدا کردن و نجات دادن پدرش به روی سطح زمین برود و برای اولین بار با دنیای خطرناک پس آخرالزمان روی سطح زمین روبرو شود .

در ادامه با  نقد سریال فال اوت (Fallout) همراه ما باشید .

نمرات این سریال چگونه بوده است؟ | نقد سریال فال اوت (Fallout)

این سریال توانسته در سایتهای بسیار معتبر نمره های بالای هشتاد درصد کسب کند و جلوه های ویژه بسیار خوبی درون این سریال وجود دارد که درون کاراکترهای مختلفی که این سریال دارد کاملا دیده می شود زره پوشها و لباسهای زرهی که شوالیه ها می پوشند واقعا جذاب اند و بسیار جلوه های ویژه خوبی بکار رفته.

 همچنین پیچش های داستانی جالبی دارد که در قسمت های آخر توانسته صحنه های جذابی را به ما نشان بدهد.

mohtavagarsho Fallout 3
نقد و بررسی سریال Fallout | بهترین اقتباس بازی

نکته منفی این سریال چیست ؟ | نقد سریال فال اوت (Fallout)

 یکی از نکات منفی این سریال این است که وقتی یک جهانی که در واقع وجود ندارد را به بیننده نشان می دهند و بیننده تجربه ای از زندگی در آن دنیا ندارد مهمترین کاری که سازندگان این سریال باید انجام بدهند این است که کاری انجام دهند که جهان که ساختن واقعی به نظر برسد و ما آن را بعنوان یک دنیا بپذیریم و سعی کنیم خودمان را در آن داستان تصور کنیم .

شاید فضای جهان داستان فال اوت نتوانست این موضوع را به خوبی برای بینندگان میسر کند و روایت ها بسیار گنگ و پراکنده است و باید به دنبال سریال بروید تا داستان را کم کم متوجه شوید و موضوعات درون داستان را درک کند.

از نکات منفی دیگر این سریال کمدی و خشن بودن ژانر این سریال است که این تضاد باعث شده که بیننده نتواند خودش را با سریال وفق دهد و مدام دگرگون می شود.

در ادامه با نقد سریال فال اوت (Fallout) همراه ما باشید .

موسیقی این سریال چه ویژگی دارد ؟| نقد سریال فال اوت (Fallout)

 درباره موسیقی متن سریال هم که کار رامین جوادی است باید بگوییم که ملودی که ساخته شده نمی تواند در ذهن بیننده بماند و هیچ نقطه اوجی برای بیننده ندارد که بتواند درون ذهن بیننده باقی بماند و ماندگار شود.

 همچنین اتفاقاتی که می افتد بسیار آشفته است و اصلا اجازه این را نمی دهد که روی کاراکترها دقت داشته باشیم این سریال تلاش می کند که حرف بزرگی را به بیننده بزند و این را بگوید که چگونه جناح های سیاسی مردم را بازیچه خودشان می کنند و چگونه از مردم استفاده می کنند تا به هدف های خودشان برسند.

هدف این سریال چیست ؟ | نقد سریال فال اوت (Fallout)

سریال فال اوت درباره سقوط صحبت می کند سقوط از مرتبه انسانی بهخاطر شرایطی که به وجود آمده و در آن گرفتار شده ایم عالی است که این سریال می خواهد درباره همچین موضوع مهمی صحبت کند اما وقتی می خواهند درباره موضوعی که به این بزرگی صحبت کنند باید سعی کنند سریال وجهه سینمایی جذابی داشته باشد ها به خوبی بتوانند حرف خودشان را منتقل کنند .

نقد سریال فال اوت (Fallout)
نقد سریال «فال‌آوت»؛ سفری پرماجرا به برهوتی پساآخرالزمانی

نکات پایانی درباره این سریال | نقد سریال فال اوت (Fallout)

احتمالا سازندگان این سریال خواستند که به بخشی از ویدیو گیم وفادار باشند و از فضای داستانی آن خارج نشوند و این انتقال داستان از ویدیوگیم به سریال نتوانسته به درستی اتفاق بیفتد و باید تغییراتی بزرگتر در سریال ب وجود می آوردند.

با تشکر از شما که ما را در مقاله نقد سریال فال اوت (Fallout) همراهی کردید.

نظرات و پیشنهادات خود را میتوانید از طریق بخش کامنت با ما در میان بگذارید.

این مقاله رو دوست داشتی؟

BENIZ وب‌سایت
سلام، من زینب زینعلی یک محتواگر هستم و قرار است در بخش تحلیل فیلم و سریال محتواگرشو(یادگیری از فیلم) فعالیت میکنم. مردم اغلب فیلم می‌بینن، اما من آن را نگاه می‌کنم. با من باش تا بتونی از دیدن فیلم لذت بیشتری ببری.

دیدگاهتان را بنویسید